Meteen naar de inhoud

Papier leeft nog: culturele sector maakt vaker eigen magazines

Een eigen – al dan niet glossy - magazine is voor steeds meer kunstinstellingen de ideale manier om klanten te binden. Hoewel relatief duur om te maken, gebruiken de kunstinstellingen zo'n magazine voor achtergrond en verdieping. Precies dat wat ze vaak missen bij de traditionele, papieren, media.

Dit is een van de opmerkelijke uitkomsten van een onderzoek door de website cultuurmarketing.nl. Zij deed in oktober 2013 een oproep aan culturele organisaties om mee te doen aan een enquête ove...

Je kunt nu inloggen om verder te lezen!

Welkom in het archief van Cultuurpers! Als lid heb je toegang tot alle, meer dan 4000 berichten die we sinds onze oprichting in 2009 hebben geplaatst!

(Recente berichten (jonger dan drie maanden) zijn voor iedereen te lezen, dankzij onze leden!)

Word lid, of log hieronder in:

Hilde Smetsers

het belangrijk is dat er een platform is dat ruimte biedt aan een scherpe blik en opinie over de kunst- en cultuurwereld.Bekijk alle berichten van deze auteur

Een eigen – al dan niet glossy - magazine is voor steeds meer kunstinstellingen de ideale manier om klanten te binden. Hoewel relatief duur om te maken, gebruiken de kunstinstellingen zo'n magazine voor achtergrond en verdieping. Precies dat wat ze vaak missen bij de traditionele, papieren, media.

Dit is een van de opmerkelijke uitkomsten van een onderzoek door de website cultuurmarketing.nl. Zij deed in oktober 2013 een oproep aan culturele organisaties om mee te doen aan een enquête ove...

Je kunt nu inloggen om verder te lezen!

Welkom in het archief van Cultuurpers! Als lid heb je toegang tot alle, meer dan 4000 berichten die we sinds onze oprichting in 2009 hebben geplaatst!

(Recente berichten (jonger dan drie maanden) zijn voor iedereen te lezen, dankzij onze leden!)

Word lid, of log hieronder in:

nl_NLNederlands