Skip to content

Papier leeft nog: culturele sector maakt vaker eigen magazines

Een eigen – al dan niet glossy - magazine is voor steeds meer kunstinstellingen de ideale manier om klanten te binden. Hoewel relatief duur om te maken, gebruiken de kunstinstellingen zo'n magazine voor achtergrond en verdieping. Precies dat wat ze vaak missen bij de traditionele, papieren, media.

Dit is een van de opmerkelijke uitkomsten van een onderzoek door de website cultuurmarketing.nl. Zij deed in oktober 2013 een oproep aan culturele organisaties om mee te doen aan een enquête over de i...

You can now log in to continue reading!

Welcome to the Culture Press archive! As a member, you have access to all, over 4,000 posts we have made since our inception in 2009!

(Recent posts (less than three months old) are available for all to read, thanks to our members!)

Become a member, or log in below:

Hilde Smetsers

het belangrijk is dat er een platform is dat ruimte biedt aan een scherpe blik en opinie over de kunst- en cultuurwereld.View Author posts

Een eigen – al dan niet glossy - magazine is voor steeds meer kunstinstellingen de ideale manier om klanten te binden. Hoewel relatief duur om te maken, gebruiken de kunstinstellingen zo'n magazine voor achtergrond en verdieping. Precies dat wat ze vaak missen bij de traditionele, papieren, media.

Dit is een van de opmerkelijke uitkomsten van een onderzoek door de website cultuurmarketing.nl. Zij deed in oktober 2013 een oproep aan culturele organisaties om mee te doen aan een enquête over de i...

You can now log in to continue reading!

Welcome to the Culture Press archive! As a member, you have access to all, over 4,000 posts we have made since our inception in 2009!

(Recent posts (less than three months old) are available for all to read, thanks to our members!)

Become a member, or log in below:

en_GBEnglish (UK)