Meteen naar de inhoud

Grensoverschrijdend gedrag nog steeds een groot probleem in de muzieksector

Nieuws uit de sector.

De muzieksector moet veiliger en inclusiever. Die conclusie trekt de industrie zelf na onderzoek van Movisie onder bijna 1.000 muziekprofessionals. Daarin zegt meer dan 50% van de respondenten dat zij te maken hebben gehad met grensoverschrijdend gedrag tijdens hun werk in de vorm van discriminatie, agressie of seksueel misbruik. Tijdens Eurosonic Noorderslag in Groningen lanceert Taskforce GO! op 19 januari 2024 een landelijke campagne gericht op muziekprofessionals. Verschillende ambassadeurs uit de muzieksector zetten de toon door zich uit te spreken voor een veilige en inclusieve muzieksector. 
De muzieksector moet veiliger en inclusiever. Die conclusie trekt de industrie zelf na onderzoek van Movisie onder bijna 1.000 muziekprofessionals. Daarin zegt meer dan 50% van de respondenten dat zij te maken hebben gehad met grensoverschrijdend gedrag tijdens hun werk in de vorm van discriminatie, agressie of seksueel misbruik. Tijdens Eurosonic Noorderslag in Groningen lanceert Taskforce GO! op 19 januari 2024 een landelijke campagne gericht op muziekprofessionals. Verschillende ambassadeurs uit de muzieksector zetten de toon door zich uit te spreken voor een veilige en inclusieve muzieksector. 
De muzieksector moet veiliger en inclusiever. Die conclusie trekt de industrie zelf na onderzoek van Movisie onder bijna 1.000 muziekprofessionals. Daarin zegt meer dan 50% van de respondenten dat zij te maken hebben gehad met grensoverschrijdend gedrag tijdens hun werk in de vorm van discriminatie, agressie of seksueel misbruik. Tijdens Eurosonic Noorderslag in Groningen lanceert Taskforce GO! op 19 januari 2024 een landelijke campagne gericht op muziekprofessionals. Verschillende ambassadeurs uit de muzieksector zetten de toon door zich uit te spreken voor een veilige en inclusieve muzieksector. 
De muzieksector moet veiliger en inclusiever. Die conclusie trekt de industrie zelf na onderzoek van Movisie onder bijna 1.000 muziekprofessionals. Daarin zegt meer dan 50% van de respondenten dat zij te maken hebben gehad met grensoverschrijdend gedrag tijdens hun werk in de vorm van discriminatie, agressie of seksueel misbruik. Tijdens Eurosonic Noorderslag in Groningen lanceert Taskforce GO! op 19 januari 2024 een landelijke campagne gericht op muziekprofessionals. Verschillende ambassadeurs uit de muzieksector zetten de toon door zich uit te spreken voor een veilige en inclusieve muzieksector. 
De muzieksector moet veiliger en inclusiever. Die conclusie trekt de industrie zelf na onderzoek van Movisie onder bijna 1.000 muziekprofessionals. Daarin zegt meer dan 50% van de respondenten dat zij te maken hebben gehad met grensoverschrijdend gedrag tijdens hun werk in de vorm van discriminatie, agressie of seksueel misbruik. Tijdens Eurosonic Noorderslag in Groningen lanceert Taskforce GO! op 19 januari 2024 een landelijke campagne gericht op muziekprofessionals. Verschillende ambassadeurs uit de muzieksector zetten de toon door zich uit te spreken voor een veilige en inclusieve muzieksector. 
De muzieksector moet veiliger en inclusiever. Die conclusie trekt de industrie zelf na onderzoek van Movisie onder bijna 1.000 muziekprofessionals. Daarin zegt meer dan 50% van de respondenten dat zij te maken hebben gehad met grensoverschrijdend gedrag tijdens hun werk in de vorm van discriminatie, agressie of seksueel misbruik. Tijdens Eurosonic Noorderslag in Groningen lanceert Taskforce GO! op 19 januari 2024 een landelijke campagne gericht op muziekprofessionals. Verschillende ambassadeurs uit de muzieksector zetten de toon door zich uit te spreken voor een veilige en inclusieve muzieksector. 
De muzieksector moet veiliger en inclusiever. Die conclusie trekt de industrie zelf na onderzoek van Movisie onder bijna 1.000 muziekprofessionals. Daarin zegt meer dan 50% van de respondenten dat zij te maken hebben gehad met grensoverschrijdend gedrag tijdens hun werk in de vorm van discriminatie, agressie of seksueel misbruik. Tijdens Eurosonic Noorderslag in Groningen lanceert Taskforce GO! op 19 januari 2024 een landelijke campagne gericht op muziekprofessionals. Verschillende ambassadeurs uit de muzieksector zetten de toon door zich uit te spreken voor een veilige en inclusieve muzieksector. 
De muzieksector moet veiliger en inclusiever. Die conclusie trekt de industrie zelf na onderzoek van Movisie onder bijna 1.000 muziekprofessionals. Daarin zegt meer dan 50% van de respondenten dat zij te maken hebben gehad met grensoverschrijdend gedrag tijdens hun werk in de vorm van discriminatie, agressie of seksueel misbruik. Tijdens Eurosonic Noorderslag in Groningen lanceert Taskforce GO! op 19 januari 2024 een landelijke campagne gericht op muziekprofessionals. Verschillende ambassadeurs uit de muzieksector zetten de toon door zich uit te spreken voor een veilige en inclusieve muzieksector. 
De muzieksector moet veiliger en inclusiever. Die conclusie trekt de industrie zelf na onderzoek van Movisie onder bijna 1.000 muziekprofessionals. Daarin zegt meer dan 50% van de respondenten dat zij te maken hebben gehad met grensoverschrijdend gedrag tijdens hun werk in de vorm van discriminatie, agressie of seksueel misbruik. Tijdens Eurosonic Noorderslag in Groningen lanceert Taskforce GO! op 19 januari 2024 een landelijke campagne gericht op muziekprofessionals. Verschillende ambassadeurs uit de muzieksector zetten de toon door zich uit te spreken voor een veilige en inclusieve muzieksector. 
De muzieksector moet veiliger en inclusiever. Die conclusie trekt de industrie zelf na onderzoek van Movisie onder bijna 1.000 muziekprofessionals. Daarin zegt meer dan 50% van de respondenten dat zij te maken hebben gehad met grensoverschrijdend gedrag tijdens hun werk in de vorm van discriminatie, agressie of seksueel misbruik. Tijdens Eurosonic Noorderslag in Groningen lanceert Taskforce GO! op 19 januari 2024 een landelijke campagne gericht op muziekprofessionals. Verschillende ambassadeurs uit de muzieksector zetten de toon door zich uit te spreken voor een veilige en inclusieve muzieksector. 
De muzieksector moet veiliger en inclusiever. Die conclusie trekt de industrie zelf na onderzoek van Movisie onder bijna 1.000 muziekprofessionals. Daarin zegt meer dan 50% van de respondenten dat zij te maken hebben gehad met grensoverschrijdend gedrag tijdens hun werk in de vorm van discriminatie, agressie of seksueel misbruik. Tijdens Eurosonic Noorderslag in Groningen lanceert Taskforce GO! op 19 januari 2024 een landelijke campagne gericht op muziekprofessionals. Verschillende ambassadeurs uit de muzieksector zetten de toon door zich uit te spreken voor een veilige en inclusieve muzieksector. 
De muzieksector moet veiliger en inclusiever. Die conclusie trekt de industrie zelf na onderzoek van Movisie onder bijna 1.000 muziekprofessionals. Daarin zegt meer dan 50% van de respondenten dat zij te maken hebben gehad met grensoverschrijdend gedrag tijdens hun werk in de vorm van discriminatie, agressie of seksueel misbruik. Tijdens Eurosonic Noorderslag in Groningen lanceert Taskforce GO! op 19 januari 2024 een landelijke campagne gericht op muziekprofessionals. Verschillende ambassadeurs uit de muzieksector zetten de toon door zich uit te spreken voor een veilige en inclusieve muzieksector. 

Cultuurpers werkt anders. Jij bepaalt wat dit verhaal waard is!

Wat fijn dat je tot hier gelezen hebt. Je las inmiddels alweer verhalen van deze auteur. Laat je waardering blijken met een kleine donatie!

donatie
Doneer

Waarom doneren?

We zijn ervan overtuigd dat goede onderzoeksjournalistiek en deskundige achtergrondinformatie essentieel zijn voor een gezonde cultuursector. Daar is in kranten en andere oude en nieuwe media vaak geen plek en tijd voor. Cultuurpers wil die ruimte en tijd wel bieden, en we willen dat voor iedereen zo houden. Of je nu rijk bent, of arm. Daarom willen we deze site zo veel mogelijk gratis houden. Dat kost geld, veel geld. Dankzij donaties van lezers zoals jij kunnen we blijven bestaan, en beseffen we ook hoe belangrijk lezers ons vinden. We vinden het bovendien de best mogelijke manier om journalistiek onafhankelijk te houden. Zo bestaat Cultuurpers al sinds 2009: dankzij lezers die zo een beetje eigenaar worden van deze onmisbare plek!

Je kunt ook lid worden, dan zet je je eenmalige donatie om in blijvende steun!

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

een van onze leden

Leden van Cultuurpers zijn voor een klein bedrag per maand of per jaar mede-eigenaar van onze coöperatie, en mogen in voorkomende gevallen ook inhoudelijk bijdragen aan de site. Voor leden met een instellingslidmaatschap bieden we de mogelijkheid om hun persberichten onverkort door te plaatsen. Ook lid worden? Dat kan. Kijk op deze paginaBekijk alle berichten van deze auteur

Privé Lidmaatschap (maand)
5 / Maand
Voor natuurlijke personen en ZZP’ers.
Geen storende banners
Een speciale nieuwsbrief
Eigen mastodon-account
Toegang tot onze archieven
Klein Lidmaatschap (maand)
18 / Maand
Voor culturele instellingen met een omzet/subsidie van minder dan 250.000 euro per jaar
Geen storende banners
Een premium nieuwsbrief
Al onze podcasts
Eigen Mastodonaccount
Toegang tot archieven
Zelf persberichten (laten) plaatsen
Extra aandacht in berichtgeving
Groot Lidmaatschap (maand)
36 / Maand
Voor culturele instellingen met een omzet/subsidie van meer dan 250.000 euro per jaar.
Geen storende banners
Een speciale nieuwsbrief
Eigen Mastodonaccount
Toegang tot archieven
Deel persberichten met ons publiek
Extra aandacht in berichtgeving
Premium Nieuwsbrief (substack)
5 proefabonnementen
Al onze podcasts

Betalingen geschieden via iDeal, Paypal, Creditcard, Bancontact of Automatische Incasso. Wilt u liever handmatig betalen, op basis van een factuur vooraf, rekenen we 10€ administratiekosten

*Alleen bij een jaarlidmaatschap of na 12 maandelijkse betalingen

nl_NLNederlands