Skip to content

Going into the market without denying yourself - that's the issue

Sponsoring stoot het publiek af. Dat zou een conclusie kunnen zijn van het onderzoek dat de lectoraten Media, Cultuur en Burgerschap en Media en Entertainment van Inholland op Oerol uitvoeren. Met als centrale vraag ‘Hoe kan Oerol overleven zonder overheidsgeld?’ gaan ze de reactie van het publiek op commerciële uitingen na.
“De vraag is hoe je marketingstrategieën kan toepassen zonder de identiteit van het festival te verloochenen” vertelt lector Media en Entertainment Wes Wierda. “Oerol draait...

You can now log in to continue reading!

Welcome to the Culture Press archive! As a member, you have access to all, over 4,000 posts we have made since our inception in 2009!

(Recent posts (less than three months old) are available for all to read, thanks to our members!)

Become a member, or log in below:

one of our members

one of our members

Members of Culture Press co-own our cooperative for a small monthly or annual fee, and may also contribute content to the site where appropriate. For members with an institutional membership, we offer the possibility of posting their press releases unabridged. Also want to become a member? You can. Please visit this pageView Author posts

Sponsoring stoot het publiek af. Dat zou een conclusie kunnen zijn van het onderzoek dat de lectoraten Media, Cultuur en Burgerschap en Media en Entertainment van Inholland op Oerol uitvoeren. Met als centrale vraag ‘Hoe kan Oerol overleven zonder overheidsgeld?’ gaan ze de reactie van het publiek op commerciële uitingen na.
“De vraag is hoe je marketingstrategieën kan toepassen zonder de identiteit van het festival te verloochenen” vertelt lector Media en Entertainment Wes Wierda. “Oerol draait...

You can now log in to continue reading!

Welcome to the Culture Press archive! As a member, you have access to all, over 4,000 posts we have made since our inception in 2009!

(Recent posts (less than three months old) are available for all to read, thanks to our members!)

Become a member, or log in below:

en_GBEnglish (UK)