Skip to content

Marketing in culture comes of age, these 5 clubs are this season's top performers

Het is een niche-sector in de marketing, maar cultuurmarketing is hard op weg volwassen te worden. Culturele organisaties moesten de afgelopen jaren creatief en inventief met steeds beperktere budgetten omspringen. Dat kwam vaak tot uiting in opzienbarende marketing van voorstellingen, exposities en festivals. Niet zonder resultaat: deze vijf marketingcases hebben zich het afgelopen culturele seizoen vol bravoure in de kijker gespeeld.
Aanleiding voor dit lijstje is De Gouden Struis. Een prijs d...

You can now log in to continue reading!

Welcome to the Culture Press archive! As a member, you have access to all, over 4,000 posts we have made since our inception in 2009!

(Recent posts (less than three months old) are available for all to read, thanks to our members!)

Become a member, or log in below:

Hilde Smetsers

Hilde Smetsers

het belangrijk is dat er een platform is dat ruimte biedt aan een scherpe blik en opinie over de kunst- en cultuurwereld.View Author posts

Het is een niche-sector in de marketing, maar cultuurmarketing is hard op weg volwassen te worden. Culturele organisaties moesten de afgelopen jaren creatief en inventief met steeds beperktere budgetten omspringen. Dat kwam vaak tot uiting in opzienbarende marketing van voorstellingen, exposities en festivals. Niet zonder resultaat: deze vijf marketingcases hebben zich het afgelopen culturele seizoen vol bravoure in de kijker gespeeld.
Aanleiding voor dit lijstje is De Gouden Struis. Een prijs d...

You can now log in to continue reading!

Welcome to the Culture Press archive! As a member, you have access to all, over 4,000 posts we have made since our inception in 2009!

(Recent posts (less than three months old) are available for all to read, thanks to our members!)

Become a member, or log in below:

en_GBEnglish (UK)