Skip to content

‘Print’ vooral populair bij podiumkunsten. Onderzoek cultuurmarketing toont trends in marketing & communicatie.

Uit onderzoek van Cultuurmarketing onder ruim 650 marketeers in de culturele sector, blijkt dat het verhogen van de bezoekersaantallen de belangrijke marketingdoelstelling voor het komende jaar is. Met het jaarlijkse onderzoek brengt Cultuurmarketing actuele ontwikkelingen in het vakgebied in kaart.
Verhogen bezoekersaantallen is belangrijkste marketingdoelstelling
Het verhogen van de bezoekersaantallen is voor 40% van de organisaties de belangrijkste doelstelling voor het komend jaar. Vaak word...

You can now log in to continue reading!

Welcome to the Culture Press archive! As a member, you have access to all, over 4,000 posts we have made since our inception in 2009!

(Recent posts (less than three months old) are available for all to read, thanks to our members!)

Become a member, or log in below:

Hilde Smetsers

het belangrijk is dat er een platform is dat ruimte biedt aan een scherpe blik en opinie over de kunst- en cultuurwereld.View Author posts

Uit onderzoek van Cultuurmarketing onder ruim 650 marketeers in de culturele sector, blijkt dat het verhogen van de bezoekersaantallen de belangrijke marketingdoelstelling voor het komende jaar is. Met het jaarlijkse onderzoek brengt Cultuurmarketing actuele ontwikkelingen in het vakgebied in kaart.
Verhogen bezoekersaantallen is belangrijkste marketingdoelstelling
Het verhogen van de bezoekersaantallen is voor 40% van de organisaties de belangrijkste doelstelling voor het komend jaar. Vaak word...

You can now log in to continue reading!

Welcome to the Culture Press archive! As a member, you have access to all, over 4,000 posts we have made since our inception in 2009!

(Recent posts (less than three months old) are available for all to read, thanks to our members!)

Become a member, or log in below:

en_GBEnglish (UK)