Meteen naar de inhoud

Het is aangetoond: cultuur maakt gelukkig. Dat vraagt om een goede campagne

De positieve effecten van cultuur worden steeds weer aangetoond. Het is hoog tijd dat de sector deze feiten inzet bij de verbetering van haar imago. Onze wester- en zuiderburen hebben met een aantal succesvolle initiatieven de beeldvorming over cultuur een boost gegeven. Ook de sportsector vormt een voorbeeld van image building waar de culturele sector nog wat van kan leren. Er liggen vele mogelijkheden en kansen die door iedereen in de sector kunnen worden opgepakt. Een beweging of campagne zou...

Je kunt nu inloggen om verder te lezen!

Welkom in het archief van Cultuurpers! Als lid heb je toegang tot alle, meer dan 3000 berichten die we sinds onze oprichting in 2009 hebben geplaatst!

(Recente berichten (jonger dan drie maanden) zijn voor iedereen te lezen, dankzij onze leden!)

Word lid, of log hieronder in:

een van onze leden

Leden van Cultuurpers zijn voor een klein bedrag per maand of per jaar mede-eigenaar van onze coöperatie, en mogen in voorkomende gevallen ook inhoudelijk bijdragen aan de site. Voor leden met een instellingslidmaatschap bieden we de mogelijkheid om hun persberichten onverkort door te plaatsen. Ook lid worden? Dat kan. Kijk op deze paginaBekijk alle berichten van deze auteur