Le marketing dans le secteur culturel n'est pas une mince affaire. Tu travailles en partie sur un marché où les gens pensent aujourd'hui que ce qui est beau se vendra tout seul, et le reste du temps, tu dois rivaliser avec une pléthore de fournisseurs. Et ce, malgré les tentatives du gouvernement de réduire considérablement l'offre culturelle.
Ou peut-être grâce à elle.
De markt is vol, iedereen roept om het hardst om aandacht en al die aandacht is ook nog eens nodig omdat het de enige manier is om aan geld te komen. U weet wel: crowdfunding. Tijd dus om eens te onderzoeken waar al die marketeers nood aan hebben. Wat hun plannen zijn, hoe ze in het leven staan en waar ze mee bezig zijn.
De website cultuurmarketing.nl, partner van cultuurpers, doet daarom nu een onderzoek naar precies die vragen. Wilt u meedoen aan het onderzoek, kunt u deze links volgen:
https://www.surveymonkey.com/s/533NZBM
Meer informatie is te vinden op: https://www.cultuurmarketing.nl/doe-mee-met-het-cultuurmarketing-onderzoek-2014
RT @frxnsien: Marketeers, toon ons uw ziel http://t.co/h9Sez8Cksm via @culturepress
Marketeurs, montrez-nous votre âme http://t.co/h9Sez8Cksm via @culturepress
RT @cultuurpers: Marketeers, toon ons uw ziel http://t.co/KuIMyZw4xa
Marketeurs, montrez-nous votre âme http://t.co/KuIMyZw4xa
Les commentaires sont fermés.