Marketeers, toon ons uw ziel

Best lastig, marketing in de cultuursector. Voor een deel werk je in een markt waarvan men tegenwoordig denkt dat wat mooi is, zichzelf wel verkoopt, en voor de rest van de tijd moet je concurreren met een overvloed aan aanbieders. En dat ondanks de pogingen van de regering om het cultuuraanbod drastisch te decimeren.

Of misschien wel dankzij.

Log in en lees de rest van dit artikel

Als echt lid lees je ALLES met maar 1 keer inloggen. (Met de lees verder-knop hieronder word je geen lid, maar koop je alleen dit ene verhaal met een tegoed bij onze partner Katalysis.)
Een echt lidmaatschap van Cultuurpers geeft je veel meer, zoals onbeperkte toegang tot ALLE verhalen (en een nieuwsbrief met rechtstreekse links voorbij de betaalknop!).
Word hier lid
(Open dit schema op een nieuwe pagina)
Instituut lidmaatschap
180 euro per jaar
Speciaal voor organisaties, bedrijven en instituten die hun lidmaatschap willen delen met hun personeel en medewerkers.
Deel inlog en adres met maximaal 10 medewerkers
25% korting op advertenties en advertorials
1 stem in de Algemene Ledenvergadering
Alle voordelen van het lidmaatschap
Een nieuwsbrief met verhalen zonder betaalmuur
Persoonlijk Jaarlidmaatschap (automatisch verlengen)
40 euro per jaar.
Voor natuurlijke personen en zzp'ers.
25% korting op advertenties en advertorials
Stemrecht in de algemene ledenvergadering
Alle voordelen van het lidmaatschap
Een nieuwsbrief met verhalen zonder betaalmuur
Maandkaart (automatisch verlengen)
4€ / maand
Voor natuurlijke personen en ZZP'ers.
Géén stemrecht in de Algemene Ledenvergadering
Bijna alle voordelen van het lidmaatschap
Een nieuwsbrief met verhalen zonder betaalmuur
Persoonlijk Jaarlidmaatschap (handmatig verlengen)
50 euro per jaar
Voor natuurlijke personen en ZZP'ers
25% korting op advertenties en advertorials
Stemrecht in de algemene ledenvergadering
Alle voordelen van het lidmaatschap
Een nieuwsbrief met verhalen zonder betaalmuur
Log hier in als LID (en lees gelijk verder)
Of maak hieronder gebruik van je tegoed bij Katalysis:

De markt is vol, iedereen roept om het hardst om aandacht en al die aandacht is ook nog eens nodig omdat het de enige manier is om aan geld te komen. U weet wel: crowdfunding. Tijd dus om eens te onderzoeken waar al die marketeers nood aan hebben. Wat hun plannen zijn, hoe ze in het leven staan en waar ze mee bezig zijn.

De website cultuurmarketing.nl, partner van cultuurpers, doet daarom nu een onderzoek naar precies die vragen. Wilt u meedoen aan het onderzoek, kunt u deze links volgen:

https://www.surveymonkey.com/s/533NZBM

Meer informatie is te vinden op: https://www.cultuurmarketing.nl/doe-mee-met-het-cultuurmarketing-onderzoek-2014

 

 

4 REACTIES

Comments are closed.