Best lastig, in de cultuursector. Voor een deel werk je in een markt waarvan men tegenwoordig denkt dat wat mooi is, zichzelf wel verkoopt, en voor de rest van de tijd moet je concurreren met een overvloed aan aanbieders. En dat ondanks de pogingen van de regering om het cultuuraanbod drastisch te decimeren.

Of misschien wel dankzij.

De markt is vol, iedereen roept om het hardst om aandacht en al die aandacht is ook nog eens nodig omdat het de enige manier is om aan te komen. U weet wel: crowdfunding. Tijd dus om eens te onderzoeken waar al die marketeers nood aan hebben. Wat hun plannen zijn, hoe ze in het leven staan en waar ze mee bezig zijn.

De website cultuurmarketing.nl, partner van cultuurpers, doet daarom nu een naar precies die vragen. Wilt u meedoen aan het onderzoek, kunt u deze links volgen:

https://www.surveymonkey.com/s/533NZBM

Meer informatie is te vinden op: https://www.cultuurmarketing.nl/doe-mee-met-het-cultuurmarketing-onderzoek-2014

 

 

Foto bovenaan:

4 reacties op “Marketeers, toon ons uw ziel”

Reacties zijn uitgeschakeld.

Scroll naar top