Bero Beyer

Beste Hans Teeuwen, de kunst heeft niets te vrezen van saaie mannen.

Ondersteun deze auteur -> Bepaal zelf wat ons werk je waard is. Bedrag: Betaalmethode: iDEAL Creditcard PayPal NameDit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd. Δ Het is een mooie zaak dat er cabaretiers zijn die een vinger aan de pols houden van de samenleving. Zo heeft Hans Teeuwen zich weer eens …

Beste Hans Teeuwen, de kunst heeft niets te vrezen van saaie mannen. Lees verder »

Netflix helpt Nederlands Filmfonds bij steun aan door corona-crisis getroffen filmers

Ondersteun deze auteur -> Bepaal zelf wat ons werk je waard is. Bedrag: Betaalmethode: iDEAL PhoneDit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd. Δ Netflix en het Nederlands Filmfonds hebben vandaag de oprichting van een nieuw steunfonds bekend gemaakt. Dit moet hulp bieden aan medewerkers aan film- en tv-producties die door corona …

Netflix helpt Nederlands Filmfonds bij steun aan door corona-crisis getroffen filmers Lees verder »

49ste editie Filmfestival Rotterdam opent met Mosquito – de geschiedenis als een koortsdroom

Ondersteun deze auteur -> Bepaal zelf wat ons werk je waard is. Bedrag: Betaalmethode: iDEAL PhoneDit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd. Δ In de trailer van het International Film Festival Rotterdam, dat op 22 januari van start gaat, verbrokkelen filmbeelden tot abstracte vormen en kleurpatronen. Het heeft te maken, begrijp …

49ste editie Filmfestival Rotterdam opent met Mosquito – de geschiedenis als een koortsdroom Lees verder »

Sacha Polak over de gehavende maar sterke vrouw in Dirty God, openingsfilm 48ste IFFR. Emotie is dit jaar het motto

‘Feel IFFR’ is dit jaar het motto van het International Film Festival Rotterdam. De emotie achter het beeld en bij de toeschouwer als leidraad bij onze interpretatie. De openingsfilm Dirty God is een mooie testcase. Regisseur Sacha Polak vertelt waarom ze een film over een door littekens gehavende vrouw wilde maken.

Jesper Ganslandt filmde zichzelf en zijn zoontje van 4 in een intens vluchtverhaal. ‘Het heeft de band tussen ons sterker gemaakt.’

Het 47ste filmfestival Rotterdam opent met Jimmie, een vluchtverhaal op z’n kop. Regisseur Jesper Ganslandt over filmen met zijn zoontje en de verbanden met zijn debuut Falkenberg Farewell.

#IFFR Tigercheck (2): niet overtuigend feminisme en fascinerende ellende

Ondersteun deze auteur -> Bepaal zelf wat ons werk je waard is. Bedrag: Betaalmethode: iDEAL CommentsDit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd. Δ Festivaldirecteur Bero Beyer vond het moeilijk acht films te kiezen om voor te dragen voor de Hivos Tiger Award. Want wat maakt een film speciaal? Volgens Beyer roept …

#IFFR Tigercheck (2): niet overtuigend feminisme en fascinerende ellende Lees verder »

43e Filmfestival Rotterdam viert 25 jaar Hubert Bals Fonds met openingsfilm Qissa

Ondersteun deze auteur -> Bepaal zelf wat ons werk je waard is. Bedrag: Betaalmethode: iDEAL EmailDit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd. Δ 9000 Euro was tien jaar geleden het bedrag waarmee Qissa van de Indiase regisseur Anup Singh uit de startblokken werd geholpen. Dat geld kwam van het aan het …

43e Filmfestival Rotterdam viert 25 jaar Hubert Bals Fonds met openingsfilm Qissa Lees verder »

Scroll naar top