Dit nieuws is voor iedereen te lezen dankzij jouw donatie
De muzieksector moet veiliger en inclusiever. Die conclusie trekt de industrie zelf na onderzoek van Movisie onder bijna 1.000 muziekprofessionals. Daarin zegt meer dan 50% van de respondenten dat zij te maken hebben gehad met grensoverschrijdend gedrag tijdens hun werk in de vorm van discriminatie, agressie of seksueel misbruik. Tijdens Eurosonic Noorderslag in Groningen lanceert Taskforce GO! op 19 januari 2024 een landelijke campagne gericht op muziekprofessionals. Verschillende ambassadeurs uit de muzieksector zetten de toon door zich uit te spreken voor een veilige en inclusieve muzieksector.
De muzieksector moet veiliger en inclusiever. Die conclusie trekt de industrie zelf na onderzoek van Movisie onder bijna 1.000 muziekprofessionals. Daarin zegt meer dan 50% van de respondenten dat zij te maken hebben gehad met grensoverschrijdend gedrag tijdens hun werk in de vorm van discriminatie, agressie of seksueel misbruik. Tijdens Eurosonic Noorderslag in Groningen lanceert Taskforce GO! op 19 januari 2024 een landelijke campagne gericht op muziekprofessionals. Verschillende ambassadeurs uit de muzieksector zetten de toon door zich uit te spreken voor een veilige en inclusieve muzieksector.
De muzieksector moet veiliger en inclusiever. Die conclusie trekt de industrie zelf na onderzoek van Movisie onder bijna 1.000 muziekprofessionals. Daarin zegt meer dan 50% van de respondenten dat zij te maken hebben gehad met grensoverschrijdend gedrag tijdens hun werk in de vorm van discriminatie, agressie of seksueel misbruik. Tijdens Eurosonic Noorderslag in Groningen lanceert Taskforce GO! op 19 januari 2024 een landelijke campagne gericht op muziekprofessionals. Verschillende ambassadeurs uit de muzieksector zetten de toon door zich uit te spreken voor een veilige en inclusieve muzieksector.
De muzieksector moet veiliger en inclusiever. Die conclusie trekt de industrie zelf na onderzoek van Movisie onder bijna 1.000 muziekprofessionals. Daarin zegt meer dan 50% van de respondenten dat zij te maken hebben gehad met grensoverschrijdend gedrag tijdens hun werk in de vorm van discriminatie, agressie of seksueel misbruik. Tijdens Eurosonic Noorderslag in Groningen lanceert Taskforce GO! op 19 januari 2024 een landelijke campagne gericht op muziekprofessionals. Verschillende ambassadeurs uit de muzieksector zetten de toon door zich uit te spreken voor een veilige en inclusieve muzieksector.
De muzieksector moet veiliger en inclusiever. Die conclusie trekt de industrie zelf na onderzoek van Movisie onder bijna 1.000 muziekprofessionals. Daarin zegt meer dan 50% van de respondenten dat zij te maken hebben gehad met grensoverschrijdend gedrag tijdens hun werk in de vorm van discriminatie, agressie of seksueel misbruik. Tijdens Eurosonic Noorderslag in Groningen lanceert Taskforce GO! op 19 januari 2024 een landelijke campagne gericht op muziekprofessionals. Verschillende ambassadeurs uit de muzieksector zetten de toon door zich uit te spreken voor een veilige en inclusieve muzieksector.
De muzieksector moet veiliger en inclusiever. Die conclusie trekt de industrie zelf na onderzoek van Movisie onder bijna 1.000 muziekprofessionals. Daarin zegt meer dan 50% van de respondenten dat zij te maken hebben gehad met grensoverschrijdend gedrag tijdens hun werk in de vorm van discriminatie, agressie of seksueel misbruik. Tijdens Eurosonic Noorderslag in Groningen lanceert Taskforce GO! op 19 januari 2024 een landelijke campagne gericht op muziekprofessionals. Verschillende ambassadeurs uit de muzieksector zetten de toon door zich uit te spreken voor een veilige en inclusieve muzieksector.
De muzieksector moet veiliger en inclusiever. Die conclusie trekt de industrie zelf na onderzoek van Movisie onder bijna 1.000 muziekprofessionals. Daarin zegt meer dan 50% van de respondenten dat zij te maken hebben gehad met grensoverschrijdend gedrag tijdens hun werk in de vorm van discriminatie, agressie of seksueel misbruik. Tijdens Eurosonic Noorderslag in Groningen lanceert Taskforce GO! op 19 januari 2024 een landelijke campagne gericht op muziekprofessionals. Verschillende ambassadeurs uit de muzieksector zetten de toon door zich uit te spreken voor een veilige en inclusieve muzieksector.
De muzieksector moet veiliger en inclusiever. Die conclusie trekt de industrie zelf na onderzoek van Movisie onder bijna 1.000 muziekprofessionals. Daarin zegt meer dan 50% van de respondenten dat zij te maken hebben gehad met grensoverschrijdend gedrag tijdens hun werk in de vorm van discriminatie, agressie of seksueel misbruik. Tijdens Eurosonic Noorderslag in Groningen lanceert Taskforce GO! op 19 januari 2024 een landelijke campagne gericht op muziekprofessionals. Verschillende ambassadeurs uit de muzieksector zetten de toon door zich uit te spreken voor een veilige en inclusieve muzieksector.
De muzieksector moet veiliger en inclusiever. Die conclusie trekt de industrie zelf na onderzoek van Movisie onder bijna 1.000 muziekprofessionals. Daarin zegt meer dan 50% van de respondenten dat zij te maken hebben gehad met grensoverschrijdend gedrag tijdens hun werk in de vorm van discriminatie, agressie of seksueel misbruik. Tijdens Eurosonic Noorderslag in Groningen lanceert Taskforce GO! op 19 januari 2024 een landelijke campagne gericht op muziekprofessionals. Verschillende ambassadeurs uit de muzieksector zetten de toon door zich uit te spreken voor een veilige en inclusieve muzieksector.
De muzieksector moet veiliger en inclusiever. Die conclusie trekt de industrie zelf na onderzoek van Movisie onder bijna 1.000 muziekprofessionals. Daarin zegt meer dan 50% van de respondenten dat zij te maken hebben gehad met grensoverschrijdend gedrag tijdens hun werk in de vorm van discriminatie, agressie of seksueel misbruik. Tijdens Eurosonic Noorderslag in Groningen lanceert Taskforce GO! op 19 januari 2024 een landelijke campagne gericht op muziekprofessionals. Verschillende ambassadeurs uit de muzieksector zetten de toon door zich uit te spreken voor een veilige en inclusieve muzieksector.
De muzieksector moet veiliger en inclusiever. Die conclusie trekt de industrie zelf na onderzoek van Movisie onder bijna 1.000 muziekprofessionals. Daarin zegt meer dan 50% van de respondenten dat zij te maken hebben gehad met grensoverschrijdend gedrag tijdens hun werk in de vorm van discriminatie, agressie of seksueel misbruik. Tijdens Eurosonic Noorderslag in Groningen lanceert Taskforce GO! op 19 januari 2024 een landelijke campagne gericht op muziekprofessionals. Verschillende ambassadeurs uit de muzieksector zetten de toon door zich uit te spreken voor een veilige en inclusieve muzieksector.
De muzieksector moet veiliger en inclusiever. Die conclusie trekt de industrie zelf na onderzoek van Movisie onder bijna 1.000 muziekprofessionals. Daarin zegt meer dan 50% van de respondenten dat zij te maken hebben gehad met grensoverschrijdend gedrag tijdens hun werk in de vorm van discriminatie, agressie of seksueel misbruik. Tijdens Eurosonic Noorderslag in Groningen lanceert Taskforce GO! op 19 januari 2024 een landelijke campagne gericht op muziekprofessionals. Verschillende ambassadeurs uit de muzieksector zetten de toon door zich uit te spreken voor een veilige en inclusieve muzieksector.
Waardeer dit artikel!
Blij met dit verhaal? Laat je waardering blijken met een kleine bijdrage! Zo help je onafhankelijke cultuurjournalistiek in stand houden.
We zijn ervan overtuigd dat goede onderzoeksjournalistiek en deskundige achtergrondinformatie essentieel zijn voor een gezonde cultuursector. Daar is niet altijd plek en tijd voor. Cultuurpers wil die ruimte en tijd wel bieden, en voor iedereen GRATIS toegankelijk houden! Of je nu rijk bent, of arm. Dankzij donaties van lezers zoals jij kunnen we blijven bestaan. Zo bestaat Cultuurpers al sinds 2009!
Je kunt ook lid worden, dan zet je je eenmalige donatie om in blijvende steun!