This news can be read by everyone thanks to your donation
De muzieksector moet veiliger en inclusiever. Die conclusie trekt de industrie zelf na onderzoek van Movisie onder bijna 1.000 muziekprofessionals. Daarin zegt meer dan 50% van de respondenten dat zij te maken hebben gehad met grensoverschrijdend gedrag tijdens hun werk in de vorm van discriminatie, agressie of seksueel misbruik. Tijdens Eurosonic Noorderslag in Groningen lanceert Taskforce GO! op 19 januari 2024 een landelijke campagne gericht op muziekprofessionals. Verschillende ambassadeurs uit de muzieksector zetten de toon door zich uit te spreken voor een veilige en inclusieve muzieksector.
De muzieksector moet veiliger en inclusiever. Die conclusie trekt de industrie zelf na onderzoek van Movisie onder bijna 1.000 muziekprofessionals. Daarin zegt meer dan 50% van de respondenten dat zij te maken hebben gehad met grensoverschrijdend gedrag tijdens hun werk in de vorm van discriminatie, agressie of seksueel misbruik. Tijdens Eurosonic Noorderslag in Groningen lanceert Taskforce GO! op 19 januari 2024 een landelijke campagne gericht op muziekprofessionals. Verschillende ambassadeurs uit de muzieksector zetten de toon door zich uit te spreken voor een veilige en inclusieve muzieksector.
De muzieksector moet veiliger en inclusiever. Die conclusie trekt de industrie zelf na onderzoek van Movisie onder bijna 1.000 muziekprofessionals. Daarin zegt meer dan 50% van de respondenten dat zij te maken hebben gehad met grensoverschrijdend gedrag tijdens hun werk in de vorm van discriminatie, agressie of seksueel misbruik. Tijdens Eurosonic Noorderslag in Groningen lanceert Taskforce GO! op 19 januari 2024 een landelijke campagne gericht op muziekprofessionals. Verschillende ambassadeurs uit de muzieksector zetten de toon door zich uit te spreken voor een veilige en inclusieve muzieksector.
De muzieksector moet veiliger en inclusiever. Die conclusie trekt de industrie zelf na onderzoek van Movisie onder bijna 1.000 muziekprofessionals. Daarin zegt meer dan 50% van de respondenten dat zij te maken hebben gehad met grensoverschrijdend gedrag tijdens hun werk in de vorm van discriminatie, agressie of seksueel misbruik. Tijdens Eurosonic Noorderslag in Groningen lanceert Taskforce GO! op 19 januari 2024 een landelijke campagne gericht op muziekprofessionals. Verschillende ambassadeurs uit de muzieksector zetten de toon door zich uit te spreken voor een veilige en inclusieve muzieksector.
De muzieksector moet veiliger en inclusiever. Die conclusie trekt de industrie zelf na onderzoek van Movisie onder bijna 1.000 muziekprofessionals. Daarin zegt meer dan 50% van de respondenten dat zij te maken hebben gehad met grensoverschrijdend gedrag tijdens hun werk in de vorm van discriminatie, agressie of seksueel misbruik. Tijdens Eurosonic Noorderslag in Groningen lanceert Taskforce GO! op 19 januari 2024 een landelijke campagne gericht op muziekprofessionals. Verschillende ambassadeurs uit de muzieksector zetten de toon door zich uit te spreken voor een veilige en inclusieve muzieksector.
De muzieksector moet veiliger en inclusiever. Die conclusie trekt de industrie zelf na onderzoek van Movisie onder bijna 1.000 muziekprofessionals. Daarin zegt meer dan 50% van de respondenten dat zij te maken hebben gehad met grensoverschrijdend gedrag tijdens hun werk in de vorm van discriminatie, agressie of seksueel misbruik. Tijdens Eurosonic Noorderslag in Groningen lanceert Taskforce GO! op 19 januari 2024 een landelijke campagne gericht op muziekprofessionals. Verschillende ambassadeurs uit de muzieksector zetten de toon door zich uit te spreken voor een veilige en inclusieve muzieksector.
De muzieksector moet veiliger en inclusiever. Die conclusie trekt de industrie zelf na onderzoek van Movisie onder bijna 1.000 muziekprofessionals. Daarin zegt meer dan 50% van de respondenten dat zij te maken hebben gehad met grensoverschrijdend gedrag tijdens hun werk in de vorm van discriminatie, agressie of seksueel misbruik. Tijdens Eurosonic Noorderslag in Groningen lanceert Taskforce GO! op 19 januari 2024 een landelijke campagne gericht op muziekprofessionals. Verschillende ambassadeurs uit de muzieksector zetten de toon door zich uit te spreken voor een veilige en inclusieve muzieksector.
De muzieksector moet veiliger en inclusiever. Die conclusie trekt de industrie zelf na onderzoek van Movisie onder bijna 1.000 muziekprofessionals. Daarin zegt meer dan 50% van de respondenten dat zij te maken hebben gehad met grensoverschrijdend gedrag tijdens hun werk in de vorm van discriminatie, agressie of seksueel misbruik. Tijdens Eurosonic Noorderslag in Groningen lanceert Taskforce GO! op 19 januari 2024 een landelijke campagne gericht op muziekprofessionals. Verschillende ambassadeurs uit de muzieksector zetten de toon door zich uit te spreken voor een veilige en inclusieve muzieksector.
De muzieksector moet veiliger en inclusiever. Die conclusie trekt de industrie zelf na onderzoek van Movisie onder bijna 1.000 muziekprofessionals. Daarin zegt meer dan 50% van de respondenten dat zij te maken hebben gehad met grensoverschrijdend gedrag tijdens hun werk in de vorm van discriminatie, agressie of seksueel misbruik. Tijdens Eurosonic Noorderslag in Groningen lanceert Taskforce GO! op 19 januari 2024 een landelijke campagne gericht op muziekprofessionals. Verschillende ambassadeurs uit de muzieksector zetten de toon door zich uit te spreken voor een veilige en inclusieve muzieksector.
De muzieksector moet veiliger en inclusiever. Die conclusie trekt de industrie zelf na onderzoek van Movisie onder bijna 1.000 muziekprofessionals. Daarin zegt meer dan 50% van de respondenten dat zij te maken hebben gehad met grensoverschrijdend gedrag tijdens hun werk in de vorm van discriminatie, agressie of seksueel misbruik. Tijdens Eurosonic Noorderslag in Groningen lanceert Taskforce GO! op 19 januari 2024 een landelijke campagne gericht op muziekprofessionals. Verschillende ambassadeurs uit de muzieksector zetten de toon door zich uit te spreken voor een veilige en inclusieve muzieksector.
De muzieksector moet veiliger en inclusiever. Die conclusie trekt de industrie zelf na onderzoek van Movisie onder bijna 1.000 muziekprofessionals. Daarin zegt meer dan 50% van de respondenten dat zij te maken hebben gehad met grensoverschrijdend gedrag tijdens hun werk in de vorm van discriminatie, agressie of seksueel misbruik. Tijdens Eurosonic Noorderslag in Groningen lanceert Taskforce GO! op 19 januari 2024 een landelijke campagne gericht op muziekprofessionals. Verschillende ambassadeurs uit de muzieksector zetten de toon door zich uit te spreken voor een veilige en inclusieve muzieksector.
De muzieksector moet veiliger en inclusiever. Die conclusie trekt de industrie zelf na onderzoek van Movisie onder bijna 1.000 muziekprofessionals. Daarin zegt meer dan 50% van de respondenten dat zij te maken hebben gehad met grensoverschrijdend gedrag tijdens hun werk in de vorm van discriminatie, agressie of seksueel misbruik. Tijdens Eurosonic Noorderslag in Groningen lanceert Taskforce GO! op 19 januari 2024 een landelijke campagne gericht op muziekprofessionals. Verschillende ambassadeurs uit de muzieksector zetten de toon door zich uit te spreken voor een veilige en inclusieve muzieksector.
Appreciate this article!
Happy with this story? Show your appreciation with a small contribution! This is how you help keep independent cultural journalism alive.
We are convinced that good investigative journalism and expert background information are essential for a healthy cultural sector. There is not always space and time for that. Culture Press does want to provide that space and time, and keep it accessible to everyone for FREE! Whether you are rich, or poor. Thanks to donations From readers like you, we can continue to exist. This is how Culture Press has existed since 2009!
You can also become a member, then turn your one-off donation into lasting support!