Allereerst moeten de stoelen uit de zaal van het Muziekgebouw aan ‘t IJ. Dan maar wat ongemak, die twee uur die Octavia E. Butler’s The Parable of The Sower duurt. Het zou in ieder geval zorgen voor wat gedeelde smart, en mogelijk wat onwennig swingen. Want zoals het nu ging, die eerste avond van Toshi Reagon’s debuut op het Holland Festival, dat wens je niemand toe.

Leden lezen gewoon door

(Met de betaalknop hieronder word je geen lid, maar koop je steeds losse stukken met een tegoed van onze partner Katalysis. Een echt lidmaatschap van Cultuurpers biedt meer, zoals onbeperkte toegang tot ALLE verhalen (en een nieuwsbrief).)

Ze kwam op, en zag een zaal zo kleurrijk als het krentenbrood van een zuinige bakker. Een zaal vol mensen die kwamen voor een concert, en mogelijk een modern oratorium. Mensen die je verwacht bij het meest prestigieuze festival van Nederland, afgewisseld met een paar verloren lieden van kleur, wat hipsters, en een schoolklas. Als jij dan Toshi Reagon heet en eigenlijk gewoon een gezellige sing-along-storytelling-avondje had bedacht, is het hard werken. Voor beide.

Deel dit:
[gravityform id="10" title="true" description="true" ajax="true" tabindex="0"]